En stycken liten sjukling..

Vi har fått en liten sjukling här hemma nu! M har varit lite krasslig de senaste dagarna och haft typ 0,1 grads feber. Sen nu har Milian också fått feber fast betydligt mer. Han har uppemot 39,8 grader, stackaren! M åkte ju till Liverpool innan idag så jag har fått vara hemma från min praktik. och han kommer att stanna tills på torsdag, så jag kommer nog missa 3 dagar nu, sjukt segt! Fattar inte varför jag aldrig kan gå alla dagarna under min praktik. Jag som hade så grymt mycket planerat som jag skulle göra med barnen.

Idag har vi bara myst alla tre! Jag, Tindra och Mille har legat i sängen större delen av dagen och tittat på barnprogram. =) Dock känner jag mig lite trött och seg, så jag hoppas att jag inte får samma sak som Mille. Tindra kommer garanterat också bli sjuk. Barnen blir alltid sjuka efter varandra här hemma!


Kommentarer
Postat av: Lollo

planerar ni fler barn?:)

2012-03-13 @ 19:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0