Disney filmerna är laddade...

Nu har Tindra också fått feber och jobbig hosta. Mille är lite friskare iallafall, han har knappt någon feber. Så det verkar vara en endagsgrej bara, och skönt är väl de! Men jag kommer att bli hemma imorgon också från min VFU! Så typiskt! Och jag vill verkligen gå, jag tycker att det är så kul!

Vi sov ganska länge idag, till halv tio ungefär och skönt va väl de! =) Sen nu har vi ätit frukost och jag har röjt lite. Nu sitter vi framför tvn och jag har laddat upp med en massa Disney filmer. Finns det nått bättre när man är sjuk än att ligga i soffan nerbäddad och titta på filmer större delen av dagen!? =) Just nu tittar vi på Skönheten och Odjuret. Sen ska jag ställa mig och göra lite pannkakor och fixa med annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0