Är så trött!!

Shiit, det var länge sedan! Fy på mig! Men jag har verkligen haft fullt upp och på kvällarna när jag oftast har tid till att blogga har jag varit så fruktansvärt trött! Igår gick jag och la mig innan tio och det ser ut att bli lika tidigt idag med. Jag sitter här och kämpar för att hålla ögonen öppna typ. Den här veckan skulle jag egentligen vara ledig, förutom i måndags då vi hade redovisning av en uppgift, men det blev aldrig så! Jag fick ju influensan och blev sjuk under min VFU, vilket gjorde att jag var tvungen att ta igen några dagar. Och dem fick jag självklart ta igen nu under veckan. Men idag var min sista dag. Jag fick ett fint porslinsägg full med påskgodis. Passande ju! Så jag har redan fått ett påskägg i förväg kan man ju säga. =)

Just nu håller jag på med en rapport som ska vara inlämnad tills imorgon, har inte alls mycket kvar, men orkar inte sitta mer nu så kommer få sitta lite imorgon istället. Men det är okej! För i helgen har jag inget uppbokat. Inget plugg och inget jobb! Fatta hur skönt det ska bli! Förra helgen så jobbade jag ju, men nu är jag ledig! =) På söndag ska barnen på kalas bara, på leos lekland så det kommer nog bli en hit!

Näh, nu ska jag gå och lägga mig.. Har tyvärr inga bilder att bjuda på, är alldeles för trött för att föra över från iphonen. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0