Rosa pelargoner och svenska jordgubbar...

Igår var det jobb, idag jobb och imorgon blir det också jobb. Sedan tisdag, kanske torsdag och söndag nästa vecka. Så jag blir inte alls så ledig som jag trodde att jag skulle bli innan mitt schema drar igång. Men så länge det är sånt här tråkväder gör det absolut ingenting. =) Idag fick jag även en blomma av chefen. En fin rosa Pelargon som jag ska ha på vår balkong. =) Har två blommmor där än så länge. haha! Hade verkligen velat göra iordning vår balkong! Speciellt denna sommar, då vi ska vara hemma hela sommaren. Aja, det får bli nästa sommar..

Sen fick vi med oss jordgubbar hem från jobbet också. Så när jag kom hem fikade vi på jordgubbar och vispgrädde. Gott! Just nu står maten på spisen. Det blir en tidig kväll i säng för min del. Jag är helt slut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0