Bowling...

Det blev ju aldrig något mini-golf igår, utan vi bowlade istället. Och det var så sjukt länge sedan jag bowlade, typ i högstadiet när jag bodde nere i Ystad. Haha! Så det gick inge vidare men fasen så kul det var! Måste bowla fler gånger nu ju! Dra ihop ett gäng och köra hårt!

Idag vaknade jag av att M jämrade sig, han har fått feber och förmodligen halsfluss också. Typiskt! Ikväll blir det lasange som är färdig om en stund sedan blir det Big Brother finalen. Vem vill ni se som vinnare? Jag är lite klyven. Ville Hanna först men det har mer gått över till Amandus nu. Bara för att han ska ge ett ända stort big "Fuck you" till dem andra! Rebellisk som jag är! Mohaha! =) Sen blir det något avsnitt av TERRA Nova, inte Tella som jag skrev i förra inlägget. Haha! Skyller på autorättningen på iPhonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0