My bad...

Ja, alltså sorry! Det har varit fullt upp. Skolan satte igång med en gång när vi kom hem från England. I tisdags hade vi redovisning och sen på torsdag hade vi muntlig eximination på allt som vi har lärt oss inom inriktningen. Så det har varit mycket. I Onsdags fyllde M år och igår jobbade jag och sen hade vi feeest! Hade riktigt trevligt! Tog en massa goofy kort och herregud säger jag bara!! Inget som jag kommer att dela med mig här på bloggen tyvärr. Kanske hittar någon bild. Haha! Kan bjuda på en bild på mig själv där vi ser vilken outfit jag hade på mig igår.. Shoppade ju loss lite här om dagen, hade ju ett presentkort på H&M.. =)


Ignorera mina vita ben! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0