Fredagsmyyyys...

Imorse gick vi upp tidigt. Barnen fick frukost, fick bada och sätta på sig fina kläder. Mille fick lite vax i håret så han fick tuppkam och Tindra fick en toffs i håret. =) Egentligen var barnen lediga idag från dagiset (jag brukar ha dem lediga på fredagar om jag är hemma). Men idag hade dem fotografering på dagiset. Så halv nio skulle Tindra fotograferas och kvart i nio skulle Mille fotograferas. Sen hämtade jag dem vid halv tio.

Nu är jag nyss hemkommen från intervjun med min VFU-lärare. Allt gick bra och det var roligt att träffa alla barnen igen. Dem hade vuxit allihopa! =) Funderar på att skriva så mycket som möjligt på mitt arbete redan nu ikväll. Så man har det färskt i minnet liksom. Sen vet jag inte om jag kommer ha så mycket tid för plugg nu i helgen. Imorgon vid åtta åker vi till Ullared. Sen på kvällen ska vi ha lite fest här hemma. Sen på söndag kommer Ms familj och firar mig på min födelsedag. På måndag firar jag med min del av familjen, då ingen kan på söndag.

Men ikväll blir det fredagsmyyyyys... ;oP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0