Pottträning pågår...

Vi håller på att introducera pottan för Milian. Och jag måste säga att han är jätte duktig! Här hemma sätter vi honom på pottan efter varje gång vi har ätit. Det tror jag är en bra start. Och det kommer alltid lite kiss i pottan. Jag vet att dem sätter honom på pottan i förskolan också och att han nästan alltid kissar i den.

Ikväll provade vi att ha honom blöjfri och satte honom på pottan innan då det kom lite kiss. Men det tog bara fem minuter sen kissade han igen, denna gången ner sig. Jag tror att vi ska hålla oss i att bara sätta honom på pottan vid vissa tidpunkter så som efter måltider, för jag tror att Milian kissar ofta och lite varje gång. Och då blir det väldigt jobbigt att börja ha honom blöjfri.. Så vi kör på detta ett tag och sen får vi se hur det går.. =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0