Dags för en ny...

Nu är det fullt upp med VFU på det vanliga dagiset som jag har varit på innan. Det är verkligen jätte kul att få komma tillbaka och träffa barnen igen och se hur mycket dem har utvecklats. Några har börjat prata jätte mycket och det är så kul att se! =) Idag började jag på den kommande temat som vi ska arbeta med, nämligen tema "Hunden". Så idag var halva gruppen inne medans dem andra gick ut och tittade på film. Vi tittade på två filmer om hundar och barnen tyckte de var jätte kul! Sedan satt vi och pratade om vad hundarna hade gjort i filmerna, och utifrån detta ska jag nu försöka hitta på andra aktiviteter. =)

Annars då?! Joo, min kamerasladd är sönder, Millebus tog sönder den för några dagar sedan. Så nu blir det tyvärr inga nya bilder på ett tag. Sedan har min mobil börjat krångla. Det har vart fel på den innan, hakat upp sig, stäng av sig av sig själv och ibland har den inte gått att ladda. Men nu har det blivit allt oftare och alarmet går inte igång ibland. Försov ju mig en gång till jobbet. Men tyvärr hinner jag inte ner till stan nu på vardagarna, för nu är det VFUn och sen direkt hem och hämta barnen, sen är klockan nästan fem när vi har kommit hem. Pust! Så i helgen ska jag ner till stan och fixa ny mobil. Vi får se vad det blir. Har faktiskt ingen anning vad jag ska ta?! Sen ska jag fixa en ny sladd till kameran..

iPhone 4S?


Sony Ericsson Xperia arc S?


Samsung Galaxy S II

eller


HTC Sensation




Kommentarer
Postat av: kamilla björk

jörgen precis köpt samsung galaxy s 11 och är jättenöjd och jag har samsung galaxy mini också nöjd. lycka till med köpet

kram

kamilla

2011-11-10 @ 20:12:03
URL: http://bjork-thelander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0