Nuuu såå!

YES!! Äntligen hittade jag sladden till min kamera, så nu kan jag lägga in alla nya kort på bloggen! Jag har ju varit av med den sen en månad tillbaks. Så har bilder där från barnens födelsedagar och kalas bla annat. Tänkte börja med att visa lite biler från när barnen fylle år!


4/3 Milian 2 år!!


Milles tårta med jordgubbar, banan och vitchoklad..



Jobbigt att vakna till falsksång.. HAHA!



En massa paket från oss, dock var de mesta kläder..



Dags för presentöppning!



Lite böcker fick han med..



Vi väckte honom me kalastutor också!



Nu ska det firas!
Ms mamma och syskon kom på kvällen för att fira Mille tillsammans med oss.



Det blev hamburgare! =)



Mille fick fler presenter bl.a ett pussel...



...och dublo lego



Blåsa ut ljusen på tårtan..



9/3 Tindra 3 år!!



En chokladtårta med vaniljkräm och chokladglasyr.
Tindra tycker inte om grädde, så fick hitta på en egen variant på tårtan.



Mille försöker väcka Tindra...



Blåser ut ljusen..



Dags för paketöppning...



Tindra kalasfin och posar! =)
Ms mamma och syskon kom också för att fira Tindra..



Tindra får ännu mer presenter..



Hon fick bl.a ett memoryspel...



...och en massa pärlor.



"Ja må hon leva..."

Tänk så stora mina pluttar har blivit! Dem är mitt allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0