Nu har jag gjort en intresseanmälan...

Idag har jag varit på universitetet, vi hade introduktion på delkurs 2 inom förskola med inriktningen lek, lärande och utveckling. Började redan vid kvart över åtta och slutade vid tolv, så det var skönt att komma hem tidigt iallafall. Imorgon går vi på eftermiddagen, så mamma hämtar barnen vid fyra så slipper barnen gå en lång dag på dagis.

Jag gjorde precis en intresseanmälan för vikariat inom förskola här i Växjö. Så nu hoppas jag att jag kommer att få jobba lite extra inom det. Det kommer att behövas framöver! Sen har jag ännu inte fått någon bekräftelse om sommarjobb, så jag börjar få lite småpanik! Ska ringa mitt gamla hederliga jobb på hotellet också och kolla om dem behöver mig, kan tänk mig att extra jobba redan nu om det skulle vara så. Annars har jag sökt inom vården, men inte fått något svar än. Hoppas!! Annars vet jag inte vart jag tar vägen! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0