Kanske läsa lite?..

Det känns konstigt att inte behöva göra någonting idag. Jag har direkt inget att plugga till, har inte fått mina böcker så.. Och både barnen är på dagis till fyra. Jag har pluggat nästan varje dag i två veckor snart så det känns konstigt att inte ha något nu. Känner mig typ rastlös!

Imorse var jag hos tandläkaren med Tindra. Det gick jätte bra och hon var jätte duktigt, inte alls rädd när dem skulle känna på hennes tänder. Sen fick hon en liten leksak, så hon var så nöjd så! =) Just nu är jag själv hemma. Barnen är på dagis tills fyra, och M drog för en stund sedan till universitetet. Funderar på att lägga mig i ett varmt bad och läsa en bra bok som jag köpte på bokrean, Elsas mode. Sen ska jag baka äppelpaj som jag och barnen ska fika på när dem kommer hem! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0