Inte kry...

I morse vaknade jag och var inte alls pigg. Mitt öga var svullet och det hade varat lite, så är rädd att jag börjar få en sån där vagel eller vad tusan det heter. (?) Usch! Kan inte ha min linser i då ju.. Men jag pallade mig upp ändå och lämnade barnen, frös som en kanin. Drog upp till mamma och åt frukost och fick en kopp kaffe i mig. Satt och frös och hade så ont i huvudet. Sen la jag mig i mammas säng och somnade?!! Usch!

Gick hem nu för att ta tempen och proppa i min alvedon. Jag hade 37.0, så det äe ju inte feber, men jag känner mig inte kry. Sen är mitt öga cp också. Så nej, jag blir hemma idag! Vill inte gå ut i det här ruskvädret heller.. Mamma hämtar barnen vid fyra i allafall, så det var ju snällt! Nu ska jag ta ut mina linser och slänga mig i soffan och somn om.. Suck!


Blää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0