Gissa vem som blir stor gosse imorgon?!!

Ja, vi har fullt upp i veckorna här. Barnen är fortfarande hemma för Tindra har fortfarande skopror och dem måste trilla av innan dem kan börja på dagis igen. Det är tur att M inte har så många dagar i skolan. Jag har ju börjat min VFU nu och det är super kul! Idag fick jag öppna dagiset så fick tvinga upp mig vid fem för att vara där halv sju. Fick sluta tidigare idag så jag bega mig till stan och köpte en massa kläder till mina små barn. För gissa vem som blir stor gosse imorgon?!! Jo Mille!! =) Jag och M har bestämt att dem inte ska få några leksaker alls av oss för deras rum svämmar över, har varit tvungen att göra oss av med en del. De ska få lite böcker också av oss. =)

Tindra fyller ju år på Onsdag nästa vecka också. Kalaset för båda barnen kommer vi ha nästa söndag. Hade först tänkt att ha det denna söndag, men varken min mamma eller mina syskon kunde då så det får bli nästa istället.



Mille bara någontimme gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0