De va ett tag sedan...

Dags för en uppdatering kanske. Jag har avklarat mit VFU på dagiset nu och även fast jag inte haft några långa dagar har jag varit helt slut när jag har kommit hem. Både Milin och Tindra har fyllt år, så vi har firat dem med god mat och tårtor. Och imorgon ska vi ha det riktiga kalaset för dem båda.

Och jag har inte känt mig kry påfler veckor nu. Har liksom bara gått och väntat på att de ska slå ut ordentligt. Nu har jag fått ont i halsen och känner mig svullen i bihålorna. Usch!

Just nu ligger jag i sängen och myser med Mille. Tindra och M har åkt iväg på en liten förmiddagsäventyr. Hehe! Dem är och tittar på en basketmatch som Isabelle spelar. Tror Tindra tycker det är jätte kul. "Vi ses efter matchen mamma, jag kommer hem snart igen!" sa hon. Haha! Hon är så jäkla smart! Jag förundras varje dag över henne, hon har sånt komihåg så det är sjukt! Hon kan skriva början av sitt namn (jag ska visa er så fort jag hittar min kamerasladd), hon kan se var det står Tindra i en text, hon kan några engelsk ord, hon kan räkna till 13 (och det har hon kunnat ganska länge nu, hon kan även urskilja några siffror skriftligt.

Nu ska jag och Mille bege oss upp till köksbordet och få i oss lite frukost. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0