Dagens påhitt...

Idag begav jag och barnen oss ner till stan med min syrra och mamma. Vi fick shoppat både kläder och leksaker till barnen. Unnade mig själv något litet också bara. Jag kan inte shoppa när jag inte får göra det i lugn och ro utan barnen. Solen sken idag men fy det va fan inte varmt ute alltså! Jag hoppas att et blir varmare nu och att det håller i sig så våren kan komma på allvar nu! Det behöver vi efter 6 månader med snö och kyla!

Nu ska jag börja med maten. Det blir indiskt idag, Chicken Tikka Masala med Naan bröd. Så jäkla gott!! M är iväg ikväll, så det blir bara jag och barnen. Så vi ska ha myskväll med lite gottis och titta på den nya animerade filmen Rango. =)

Detta fick vi med oss hem från stan:


Musses klubbhus pussel och Hello Kitty hopprep och målarbok...



En söt kofta till Tindra från Kapp Ahl...



Lite nya kläder från H&M inför varmare väder...



Rutigt från H&M...



Detta unnade jag mig själv...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0