Shoes are a girls best friend!!

Dags för en uppdatering här på bloggen kanske?! Helgen har varit lugn, har inte mått bra till 100% alltså! Somnat varje kväll kring nio, tio. Förkyld, har munsår i hela jäkla käften och svullna halskörtlar. Usch! Idag fick jag sova ut till tio iallafall. Sen har jag ängnat hela dagen åt plugg typ...

I fredags var jag i stan och skulle kolla på ett par skor som jag sett dagen innan jag och M var på H&M. Men guess what?! Alla par var typ slut, fanns fyra kvar alla i storlek 40!!? Fuck! Så gick in och köpte mig en mysig tröja på Vila och fyndade ett par legging ch en siden skjorta på Monki. Nått var jag tvugen att köpa ju!? Kunde liksom inte komma hem tomhänt, men jag blev ju lite nöjd iallafall.

När jag väl kom hem såg jag att skorna fanns på H&Ms hemsida i min storlek. ÅÅh! Typiskt! Fick ett sms av M innan när jag var hemma hos mamma idag där det stod: "Svart sko i läderimitation med platå och dragkedja fram. Foder. Platå 1 cm. Klack 11 cm. Gummisula. 100% läderimitation. Storlek 36..Skickas till Vasavägen 20 inom några dagar.". Haha! Lite plutt hade beställt skorna till mig! Söt han är va?! =) 



Dessa skorna får jag hem nästa vecka någon gång.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0