Sista dagen...

Sista dagen på vårt lilla jullov. Sen är det back to reality.. Känns sådär lagom kul alltså, det har gått så otroligt fort. I fredas var jag och Mille på stan med min mamma och bror. Vi gick och kollade lite av vad som var kvar på rean. Det var ganska mycket faktiskt. Jag trodde att det skulle vara helt utrensat. Jag fyndade en ny skinnjacka på bikbok för 250 spänn. Tack för den! =) Sen köpte ja en tröja och taijts på Gina tricot. Köpte Acos brun utan sol också. Har smörjt mig med den nu i två dagar och resultatet har blivit jätte bra! Kan verkligen rekommendera den! Ser ut som jag har varit utomland ju! Ha!

Idag tittade min farmor och hennes man in hos oss. Så nu fick jag äntligen tillbaka min mobilladdare, så nu kan jag nås igen! =) Nu ska jag börja med lunchen, sen ska barnen hem till min mamma. Så ska hon passa dom en stund medans ja får lite lugn och ro till pluggandet..


Verkligen jätte bra!



Min nya skinnjacka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0