Nyårs outfit...


På bilden kan ni se vad jag kommer att ha på mig imorgon på nyårsfesten i London. Svart kavaj från H&M och vinröd sidenklänning med snyggt fall från Topshop. Känner ni igen skorna?! Jag kunde inte hålla mig så beställde dem från Nelly.se och fick hem dem lagom tills innan vi åkte till England. Och vad passar bättre än att ha dessa skönheter på nyår. Detta matchar jag med ett snyggt korshalsband i lite längre modell i guld + ett guldarmband. Sminket: Svart eyeliner på ögonlocket (ej under ögonen), mascara, guldig glittrig ögonskugga och röda läppar..Sedan lite Shimmer powder över hela kroppen så att jag glittrar sådär lite diskret. =)



Mörkröda läppar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0