Julshopping..

Nu är vi hemma efter en heldag i Camebridge. Vi var först i utkanten och hälsade på Ms farfar som sagt. Sen åkte vi in till City center och shoppade lite julklappar. Så nu är vi färdiga med alla julklappar till Ms familj, bara min familj kvar nu. =) Sen köpte jag mina två Xbox spel också, Dance central, som jag skrev om innan. De var nersatta i pris så passade på.. Ett av dem får jag av M som julklapp. Haha!

Vi har tagit det ganska lungt med shoppandet än så länge. Jag köpte en illgrön skjorta, ett svart baslinne, ett glittrigt linne och ett par mysbyxor igår bara. Jag väntar tills rean börjar och London såklart! =)

Bjuder på två bilder från idag. Tyvärr inte det bästa skicket då de är från min iPhone. Jag hann inte fixa sladd till min kamera innan vi åkte, men jag har självklart med mig kameran och tar kort med den så mycket jag kan innan batterierna tar slut..



Barnen utanför Richards hus, där vi bor nu..



Camebridge skyline, från parkeringshuset i Grand Arcade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0