En mycket tidigt morgon...

Gick och la mig halv ett igår efter att ha sett typ den läskigaste filmen på länge, the fourth kind. En riktig skräckis! Kände mig ganska seg när jag sen steg upp halv sex idag, eller jag fick ju en timmes extra sömn då vi vred tillbaks klockan inatt.

Just nu sitter jag och barnen och äter frukost. M sover vidare, han ska ju jobba inatt så han behöver det. Jag börjar få lite resfeber nu inför England. Ska bloi riktigt kul att åka dit och se lite mer av England. Jag har ju varit där två gånger, en gång på festival. Så jag såg inte mycket av landet då. Sen en, eller egentligen två gånger på flygplatsen när vi skulle till Australien. Fast det räknas ju knappt.

Lite roligt dock, det här blir barnens nionde och tionde flygstart på mindre än ett år. Det är inte dåligt de! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0