We´re heading of to England!

Just nu är det lite stressigt här hemma. Vi håller på att packa och städar samtidigt. Vill ju komma hem till en ren lägenhet nästa vecka. Båda barnen har somnat, och M är just nu på universitetet på kursintrudution, men han skulle inte stanna, bara säga hej typ. Jag har diskat lite, men ska börja med pannkakor nu och diska de sista sen.

Vi åker med bil från Växjö vid fem tiden. Och flyget från Köpenhamn lyfter strax innan tio tror jag att det va. Kommer bli en sen dag för barnen, men dom kommer nog sova sig igenom resan. Jag, M och barnen kommer att bo hos Richard (Ms farbror) och resten ska bo hos deras farmor och farfar. Vi har hyrt två bilar som vi kommer att köra med. M kommer köra den ena med mig och barnen i. Lite smånervöst, för det är ju vänstertrafik och ingen automatväxel. I Australien körde M iofs på vänstersidan och det gick jätte bra, fast då var de automatbilar. Vi får se hur detta går. Haha!

På torsdag åker vi upp till Liverpool, dom ska se match. Kommer sova där en natt. Sen på Söndag åker vi till London, kommer att sova där också en natt. Näh, nu ska jag dra fram kläder som barnen ska ha ed sig, sen börja steka lite pannkakor.

Vet inte om jag kommer att kunna blogga, kommer att ha med min mini-laptopp. Så det kanske är möjligt. Annars ses vi om en vecka! =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0