Mina tisdagar är fullspäckade!!

Nu sitter jag i skolan och har lunchrast. Börjar bkli riktigt hungrig, men tio kr kommer jag inte lång med. Funderar på attdra ner till Konsum och köpa mig en liten chokladkaka eller något. Mina tisdagar är fullspäckade. Börjar 09.30 och har då kursen Inför Univesitetet/Högskola. Slutade nu vid halv tolv. Sen 12.30 börjar Programhantering och slutar klockan två. Sen åker jag hem och äter och slappar lite. Sen börjar jag kvart över fem med Svenska C och är inte hemma förrens mellan halv åtta-åtta på kvällen. Ganska segt! Men men, inget att göra åt..

Idag fyller min mamma år, grattis! =) Hon var snäll att komma in idag och passa barnen medans jag har kurs. M börjar ju jobbet vid fem så det krokade lite. Men det gick bra. Ska hem och baka lite, vad det blir säger jag inte. För jag antar att mamsen läser detta. Hehe! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0