Magsjuka och Beroendeframkallning!

Ja, här har man inte alls varit aktiv på bloggen. Tiden räcker inte till längre känner jag. Tindra har ju inskolats på dagis nu och nästa vecka går hon så som hon kommer att göra tills Mille börjar. Hon kommer ju gå 15 timmar i veckan, Tis-Torsdag från kl 09.00 till 14.00.

Sen är det skolan som tar upp en tid för mig. Läxorna har börjat rulla in och så. Sen har jag varit hel fast i dom där jäkla Twilight böckerna. Nu har jag läst slut alla fyra böckerna. Dom tre sista böckerna läste jag slut på två veckor. Helt galet beroendeframkallande! Jag har redan börjat läsa om dom. Åh! Och filmerna har jag sett om och om igen... 

Sen har Mille haft magsjukan eller något liknande. Han har inte haft feber men har skitit och kräkts upp allt han har ätit. Ringde rådgivningsbyrån och dom sa att han inte får äta så mycket proteiner. Han får bara äta morotspure, mosad banan, majsvälling och dricka vatten. Sen ska han dricka vatten med salt och socker i. Gott! Men idag verkar han mycket bättre, ingen olycka har hänt än. Ta i träd! =)


Vi har en liten sjukling hemma..


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag var lika försjunken i twilight böckerna och läste ut de tre sista på 5 dagar. Helt sjukt beroendefamkallande. Har läst om de två sista två gånger redan.



Måste bara säga att det är en rolig blogg att kika i:) Hoppas Mille blir bättre:)

2010-02-07 @ 15:57:23
URL: http://mikaela90.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0