Flytt, Ullared och feber!!

Nu är jag trött!

Det har hänt så sjukt mycket den här veckan. Jag har haft studievecka och alltså inte haft några lektioner och jag trodde att jag skulle få vila upp mig och hinna plugga en massa, men det blev helt andra bullar!
Min mamma flyttade förra helgen och hjälpte henne för fullt. Hjälpte henne även på måndagen med att packa upp en massor. Tisdagen till torsdagen hade Tindra feber, M jobbade helt sjukt mycket och barnen var jätte gnälliga=inget plugg!. Fredag kväll börjar jag känna mig mindre kry. Tanken var att jag skulle dra ut med Frida och några till, men så blev det ju inte.

Ullared med Magda blev inställt då hennes bil gick sönder. Så det hela slutade med att jag och M åkte till Ullared själva idag och shoppade upp sex lapp där. Pust! Men vi fick verkligen mycket saker. Alla i familjen fick nya kläder, strumpor, underkläder, skor, ja allt. Sen en massa nya gardiner, leksaker till barnens födelsedagar som är nu i veckan som kommer. Åh! Blir så trött att tänka över allt, känner mig super stressad. Och ja plugg har det inte blivit mycket av! Känns sisådär! När ska jag få tid liksom?!! Panik!


Inte nog med det, Tindra har fått feber igen.. Det går bara runt här i familjen, vi blir aldrig av med det känns det som. Nu får vi tillbaks för att vi var friska hela hösten!



Mammas lilla sjukling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0