Milians dop...

Nu har jag äntligen lite tid. Jag har varit fri från att blogga nu i nästan en vecka, och det har kännts lite tomt måste jag säga, men väldigt välbehövligt. Behöver jag berätta att det har varit stressigt ens. Förra veckan gick i ultrafart och snabbare en vad jag hann tänka så satt vi plötsligt i kyrkan med alla våra nära och kära och Milian var iklädd en klänning och farfar blötte ner hans hår. 

Efter doptet samlades allihopa hos Ms föräldrar som förra gången. Det var lite trångt men det gick. =) Vill tacka alla som kom och för alla fina presenter Milian fick. Roligt att träffa alla också, vissa av dom träffar man bara vid sånna här tillfällen. Jag tänker hålla mig kort så ni slipper läsa så mycket, för det finns så mycket att berätta men jag ska skona er från detta, och visa bilder från dopet istället. Bilderna inne i kyrkan blev dock fiasko, och nu önskar man extra mycket att man hade en systemkamera.



Dop pågår!


Min mamma, jag och Milian.



Blöta huvudet...



Torka huvudet.



Gudfädrarna Richard som håller i Milian och Manson som är från Grekland till höger.



Gudmor catarina (min mamma)



Tindra var busig och sprang omkring som en dåre i kyrkan. =)



M och LG sjöng...



Lite folk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0