Dop hit och dit...

Vid fyra spelar Liverpool, sen ska vi hem till Ms föräldrar, äta middag, jag skulle bli lite firad och sen ska vi prata om dopet som är nästa helg. Vi har försökt att hålla antalet personer nere som är bjudna, men det är inte alltid lätt när det är så många som vill komma. Men på lördag nästa vecka klockan 17.00 (som var den enda tiden som fanns) så blir Milians dop av.

Vi valde att ha hans dop efter sommaren, då det var ganska många som åkte på semester och var upptagna. Så nu är det äntligen dags. Milian får även han tre gudfädrar, Min mamma, Ms farbror och en gammal vän till M från Grekland. Han ska bo hos oss under helgen dopet är, så då blir det att prata engelska här hemma. Pinsamt! Jag kan ju inte påstå att jag är så värst bra på att prata engelska. Men men, det ska nog gå bra! =)


Mammas liten(?) ska döpas!


Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Tant kör en favorit i repris o lottar ut ytterligare ett presentkort från Lajbansson Leksaker:



http://uj76.blogspot.com/2009/09/manadens-tavling-i-samarbete-med.html



Kika gärna in o ha en finfin söndag! Kram

2009-09-13 @ 09:19:44
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0