Suptropiskt eller tempererat?!

Nu har vi vaknat till liv här, eller jag och Milian åtminstånde. =) Tindra och M ligger fortfarande och drar sig.

Idag ska vi till BVC med Milian, ska bli kul och se hur mycket han har växt. Han äter så himmla mycket och bra. Till frukost slänger han i sig en hel portion gröt utan tvivel, och bara någon timme innan har han fått en flaska välling.

Sen ska hela familjen ner till stan. Ska in på resebyrån och fråga lite grejer om Australien. Resan ska bokas på lördag, men det är fortfarande oklart var i Australien vi ska vara. Ms mamma villa vara i det mer tropiska delen, men för mig spelar det ingen större roll. Jag bara tänker på barnen, och är bara glad över att få resa till Australien överhuvudtaget. Detta känns så overkligt! Sen ska jag in på Po.P också och kolla om jag hittar något kul. =)


 Tempererande Sydney
(medletemperatur under januari 26 c)



Subtropiska Queensland
(Medeltemperatur under Januari 31 c)


Vad hade ni helst velat åka?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

DEn varmaste delen är ju i högt upp i norr (känns övanligt)...Båda har ju för o nackdelar... stora bariär revet ligger ju i norr o krokodilerna är där med o det blir inge problem att bada heller...

Men nack delen är att det ligger ingen stoor stad där:( som sydney...



du fattar poängen:) en bra hemsida är



http://www.australienguiden.se/



2009-10-06 @ 14:58:20
Postat av: Isabelle

det förra var från mej

2009-10-06 @ 14:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0