Att spela Wii = att träna!

Har ont i kroppen och ont i huvudet. Här hemma går både jag och M med träningsverk.. Och vi har varken varit ute och sprungit eller tränat, vi har spelat Nintendo Wii. Haha! Inte visste jag att det var lika effektivt som att träna?! =) Kanske slipper gå till gymmet och träna här hemma framför tvn istället. Eller så är det bara jag och M som är så fruktansvärt otränade. Haha!

Min syster kom ju igår och sov över här. Vi spelade lite wii, lekte med barnen, kollade på Körslaget och kollade sen på Monsters Vs Aliens. Men jag somnade och missade slutet på filmen. Jag var trött! Gick ju upp strax innan sju igår för att gå till jobbet. Så jag var ganska slut!

Idag ha vi varit hemma hos Ms föräldrar som vanligt. Åt god lax och kladdkaka till efterrätt. Just nu sitter hela familjen i soffan och kollar på Vem kan slå Philip och Fredrik, ganska underhållande program faktiskt. Lite senare är det Supernatural, får se om jag orkar hålla mig vaken.


Kommentarer
Postat av: louise

Wii är skitkkul och det är inte bara ni som är otränade, jag får också fruktansvärd träningsvärk när jag spelar det=)



men askul är det=)

2009-10-18 @ 21:07:59
URL: http://tindrissmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0