Ansökt om Reggio Emilia kurs...

M ligger fortfarande och sover?! Jag fattar inte hur han kan ligga och sova så här länge?! Själv steg jag och barnen upp vid halv tio och åt frukost. Nu sover båda barnen middag. Det är en otroligt seg dag idag, grå och trist! Jag har plockat iordning lite, kan inte diska pga min arbetsskada. Haha! Jag har fått så torra händer att jag har spricker på fingertopparna. Det gör skit ont! Speciellt när jag får vatten på mina händer. Skit jobbigt, jag känner mig handikappad! Försöker smörja så mycket jag kan, men det hjälper inte så mycket.

Igår ansökte jag och Reggio Emilia kursen i både Oskarshamn, Hultsfred och Västervik, på distans så jag kommer alltså inte pendla dit. Min ansökan kom dock någon dag försent, så nu kommer jag bara in om det är platser över. Jag hoppas verkligen det kommer att vara det! I så fall börjar jag plugga nu i Januari och det känns jätte bra! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0