Små sjuklingar!

Nu undrar ni säkert var jag har tagit vägen här i min blogg.. Vi har nämligen haft två små sjuklingar här, och även jag har känt mig lite halvkrasslig. Dom har inte haft någon feber, men det har varit väldigt snorigt och Milian har haft lite hosta också. Men igår var det inte lika illa, och jag känner mig också piggare.

Ska till jobbet nu, annars hade jag nog inte varit vaken så här tidigt. =) Sen ska jag till Rottne, ska passa min lillasyster som är ensam ikväll/natt för mamma jobbar och min bror är på praktik. Ska tillbringa natten där utan barnen, men sen tar jag den tidiga bussen hem till Växjö igen. Jag ska nämligen jobba imorgon också. Lite segt, jag hade hoppats på sovmorgon då jag inte sover hemma, men men. Någon dag så.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0