En dag på stan...

Vi har varit i stan idag. Var inne på systemet och köpte bitter till Ms pappa, köpte även två cider till ikväll. Jag och magda ska nämligen ut! =) Ska bli så kul! Var jätte länge sedan vi var ute nu. Sen jag blev gravid med Tindra, för nästan 2,5 år sedan, har jag bara varit ute två gånger. Man känner liksom inget behov av det längre, men sen är de ju skönt att komma ut någon gång ibland.

Var även inne på Lila Skattkammaren, och konstaterade att det inne har dom billigast soldräkter i stan. Ska in och köpa det nu någon dag. M köpte en, (håll i er nu!), SKJORTA inne på Dressman. Han har börjat bli en riktigt pappa nu men skjortor och hela kitet. Hehe! Jag hittade mig ett par leggins på Bikbok. Får se om jag har på mig dom ikväll eller några andra svarta med gradkedja. Jag får gå mannikäng för M och Magda sen. =)

Nu ska jag in i duschen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0