Dagisplats..

Idag var det riktigt segt att gå upp. Hade satt klockan på sex, men låg och snoozade till tjugo i sju. Sen blev det stressigt! Hehe! Jobb idag ju, och det var riktigt tråkigt. Jag mådde inte så bra, ont i huvudet, ont i ryggen och dunder förkylning på det. Saknade mina barn också, och jag ville bara hem. Tiden gick iallafall fort så jag kunde stå ut. Nu ska jag inte jobba förrens nästa helg, ska jobba både fredag, lördag och söndag då. Extracash, så det känns bra! =)

Ikväll jobbar M halvkväll/natt. Jag och barnen har suttit och kollat på Idol och dom somnade mitt i allt ihopa båda två. Äntligen! Äntligen en lugn kväll för mig själv! Detta förtjänar jag. Önskar dock att min förkylning kunde vara över nu också. Är så torr om mina läppar. Usch!

Föresten idag fick jag hem ett trevligt brev på posten från Komunen. Tindra har äntligen kommit in på Dagis! Och på vårt förstahandsval dessutom! För några veckor sedan blev jag erbjuden en plats åt henne på ett annat dagis som jag blev erbjuden i höst, men som jag också tackade nej till. Ringde upp dom och skällde lite(eller ja, skällde och skällde. Hehe!), och vips så hamnade jag på första plats.

Den 11 januari ska hon börja, men då är ju iofs vi inte hemma, kommer ju hem den 18:e januari från Australien. Så det får bli efter det. men gud så skönt att vi äntligen fått in henne nu! =)


Lilla gumman..


Kommentarer
Postat av: Issa

vilket Dagis äre?? det under er elr

2009-11-14 @ 13:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0