En jobbig morgon..

Idag vaknade Milian vid sju och ville ammas. Tindra vaknade såklart och började storgråta. Medans jag ammade Milian fick jag samtidigt försöka trösta Tindra, men det var omöjligt. Fick avbryta ammningen och gå med Tindra in till min mamma, så hon kunde ta henne så länge jag ammade lillen. Men hon ville inte alls, men till sist somnade hon om igen framför tvn mellan mamma och Victoria. Jobbigt när det blir så!

Idag har vi varit ute en runda, gick till lekplatsen och medans barnen fick leka solade jag och mamma lite i solen. Det är ju så härligt väder ute, hoppas det håller i sig! Sen har jag kört moppe. =) Jag och Rasmus körde upp till affären och handlade, sen åkte vi ut en runda till sjön och kollade lite. Det är ju så härligt att åka moppe! Länge sen man gjorde de. Hehe! Nu ska vi äta korv med bröd, sen ska vi nog upp till Sia och hälsa på henne och lilla Loke. Har ju inte sett han än..

Kommentarer
Postat av: MamiiJ Ensamstående mamma till två.

bor du hemma hos din mamma med barnen eller?

2009-05-03 @ 14:03:49
URL: http://mamiij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0