Solsken sen snö...

Idag när vi vaknade sken solen och det var inte ett moln på himmlen, så vi bestämmde oss för att vi skulle gå ut och gå en runda med båda barnen, och prova syskonvagnen för första gången. Det ända var att när vi efter lunch någon gång var redo till att gå ut var det fullt med moln på himmlen och svin kallt ute! Det blev bara en kort runda, men det gick bra med båda barnen i vagnen. Men det är betydligt tyngre nu med två barn så det är tur att man har roterande hjul där framme. Och nu snöar det ute! Så deprimerande!

Sen har vi varit hos Ms föräldrar och åt lite plättar och så. Tindra lekte med Isabelle för fullt som hon brukar göra. =) Mamma och Daniel var här innan och skulle hjälpa oss med att sätta upp tvn på väggen, men det blev inte så mycket utav det. M hade fått för sig att vi skulle ha fått med en ställning som man fäster tvn på, men jag tror inte vi fick det. Och vi hittade aldrig den så jag tror nog att jag hade rätt där. Hehe!

Nu ska jag börja med maten, blev en sen kvällsmat men så är det när man rättar sig efter lillkillens tider, och det är ju jag som gör maten här. =)

Kommentarer
Postat av: Louise - Tindras mamma

man måste köpa den man fäster tvn på seperat.



väldigt störande att man inte får med den, hehe..=)

2009-03-13 @ 08:47:10
URL: http://tindrissmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0