Lite shopping från rean..

Båda barnen har sovit sen halv tio, och tio minuter efter Tindra somnade kom M hem. Han har knappt sett henne i vaket tillstånd idag. Han var ju tvungen att gå upp och dra direkt och hann bara säga hejdå. Vi har suttit framför tvn lite och myst. Kollade precis på Fringe, som för övrigt är en av favoritprogrammen för tillfället. Nu ska vi göra oss iordning för natten, imorgon är det Midsommar och det ska firas lite. Det blir bara vi i familjen och mamma kommer också, sen skulle Magda nog komma lite senare på kvällen också. M kommer ju förmodligen att jobba så det blir inget drickande eller dyligt. Det blir en nykter Midsommar här hos oss.

Vi var ju i stan innan och det blev en del shoppande och kläder, men det var tack vare mamma min! =) Tack snälla! Jag köpte iaf en foundation Maybelline Dream Matte Mousse, en jätte bra foundation! Sen fick barnen en del kläder, rean har ju börjat nu! =) Milian fick ett par shorts, Tindra fick ett par byxor, en tröja och en kofta. Och sen för första gången på hur länge som helst fick jag med mig ett klädesplagg till mig själv för en gång skull. Ett vitt linne. Hehe!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0