Idag har vi varit effektiva...

Idag har jag varit väldigt effektiv. Tindra sov inte alls länge och vaknade efter en halvtimmes sömn. På tre timmar har jag hunnit diska och gjort fint i köket, torkat luckorna, dammsugat hela lägenheten, torkat golven, gett Tindra sin mat, ätit själv, vattnat blommorna, tvättat och nu kom vi precis hem efter en liten prommenad ute i friska luften. =) Känner verkligen att jag har fått något gjort idag! Fast nu känner jag av det i ryggen min! Om det inte vore för att Barnmorskan har sagt åt mig att jag ska ta det lugnt och vila mycket, så skulle jag ha städat varje dag. Haha! Känner mig mycket piggare efter en sån här dag, än att bara ligga och slöfocka sig i soffan framför tvn.

Men nu ska jag bara ta det lungt, jag lovar! =) Det ända som ska göras nu är att jag ska laga kvällsmaten. Diska tänker jag inte göra sen, det får M göra när han kommer hem.. Eller så sparar vi det tills imorgon helt enkelt.



Påväg ut...

Kommentarer
Postat av: Louise - Tindras Mamma

vad länge er Tindra sover=) min Tindra vaknar mellan 8 och halv 9 varje dag... fast iofs så somnar hon vid halv 7 varje kväll och det är väldigt skönt=) nu är det inte länge kvar tills den lille kommer=) fan vad kul med en bebis till, man blir liiite sugen=) menitne tillräckligt,, hehe=) kram

2009-01-13 @ 18:03:53
URL: http://tindrissmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0