Snurr i magen...

Tindra sov inte alls länge innan och vaknade strax efter jag skrev det förra inkägget. Och hon hade klättrat ner från vår säng helt själv! Blev lite smått chockad när jag kom in i vårt sovrum och hon stod där helt nöjd vid sängkanten. =) Duktiga gumman! Hon fick lunch, men jag har inte kunnat äta alls! Jag tar ju dom där jäkla järntabletterna och har nu börjat med att ta två st/dag dom senaste dagarna. Min mage mår INTE alls bra! Jag har fått springa på toa flera gånger idag, och det kör runt i magen. Illa mår jag också! Till och med den lille för liv där inne i magen, och det gör inte saker bättre! Puuh!

Tindra sover nu igen och jag somnade till en stund jag med. Har ringt GoBoken och sagt upp mitt medlemsskap, gjorde det redan i Augusti men nu hade det blivit något fel och jag hade fått januaris bokpaket. Men nu är allt fixat iaf! Funderar på om jag skulle våga mig på att äta något, det kurrar i magen på mig. Blir nog bara något lätt isåfall. M kommer hem strax efter sex och då ska vi äta kvällsmat, vet bara inte vad?! Huum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0