Prinsessan sover nu...

Tindra somnade precis, hon har ju knappt sovit idag. Och nu medans vi kollade på tvn och hon lekte runder på golvet ville hon komma upp i mitt knä och gosa. Fem minuter senare och hon hade deckat totalt. Gick in och la henne i våran säng. Jag tror M vill ha henne där inatt och slippa sova själv. =) M har inte kommit hem än, han har varit i Jönköping och kom inte iväg förrens halv sju därifrån. Så jag kommer inte att hinna med 20.15 bussen till Rottne, utan får ta den som går 21.50 istället. Segt!

Jag fattar ärligt talat inte hur det ska gå nu med Ms jobb och med en ny bebis ankommande snart. Visst han får sina 10 dagars pappaledighet, men det är inte säkert han kan ta ut dom på raken. Han jobbar från åtta på morgonen och är hemma till halv sju, sju. Då hinner han äta kvällsmat, duscha, raka sig och sen är det nästan direkt ner i sängen för att han är så slut! Det känns inte riktigt bra det här!

Ska göra mig smått iordning samtidigt som jag ska kolla på Let´s Dance. 21.18 tar jag bussen härifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0