Inget trevligt sätt att vakna på...

Jag vaknade imorse av en duns och for upp från sängen! Tindra hade rammlat ner från vår säng!! Hon rör ju sig sjukt mycket i sömnen, kryper och håller på. Och när man ligger där själv med henne märker man ju inte när hon far iväg mot andra håller (där M brukar ligga). Stackaren! Men hon värkade inte slå sig så hårt för det räckte med att jag tog upp henne, gav henne nappen och la henne brevid mig så somnade hon om lika fort igen.

Vi sov till tio idag. =) Tindra fick ostmacka till frukost och det gillade hon. Sen fick hon också två portioner gröt, hon äter som en häst på morgonen, precis som sin pappa! Hehe! Idag ska vi bara ta det lungt. Jag ska diska upp bara, M hade ju städat lägenheten i helgen så det var fint när vi kom hem igår. =)

Tindra sover just nu och jag har betalat alla räkningar. Ska ta och sätta mig framför tvn med en frukt och slappa lite. När Tindra vaknar ska vi äta lunch och sen ska jag diska upp. Sen funderar jag på att gå ut och gå en runda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0