God eftermiddag...

Efter M kom hem igår, vid sju tiden fixade vi en snabb kvällsmiddag. Det blev hamburgare och sen slängde jag mig framför tvn och kollade på en film. Var helt slut, gick och la mig vid elva och somnade nästan med en gång! =)

Vi sov till halv tio idag. Har inte gjort så mycket än, Tindra sover lunch. Jag ska göra mig iordning och diska upp lite snabbt bara. Vid halv två kommer Frida och Tuva och hälsar på. Alltid lika trevligt! =) Vi får se om det blir någe City Gross ikväll när M kommer hem, allt hänger på om vi får låna bilden.

Usch, vad trött jag känner mig. Jag höll på att somna brevid Tindra innan, men då skulle jag nog bara bli ännu tröttare resten av dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0