Trött mamma..

Jag känner mig så otroligt trött nu för tiden på kvällarna. Jag börjar gäspa stort redan när klockan är sju. Barnen lever låda och jag vill bara gå och lägga ig en stund. Ikväll var båda barnen i säng till nio iallafall. Så jag fick sätta mig i lugn och ro och kolla på dom desperata husfruarna. Lätt en av dom bästa serierna någonsin! Så bra! =)

M jobbar ikväll till halv tolv, får se om jag orkar vara vaken tills dess, men jag ska försöka. Imorgon ska vi upp i tid. Klockan 10.00 har vi tid hos BVC med Milian. Sen har jag lite samtal och grejer att fixa till mina studier och så. Så i januari kommer jag att sätta igång och plugga in lite ämnen så jag kan få mitt slutbetyg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0