Seperationsångest...

Jobb idag från 08.00 till 14.00. M kom och mötet mig efter jobbet med båda barnen. Jag saknar dom så mycket varje dag jag jobbar. Känns jätte konstigt att vara ifrån dom. Har vant mig vid att alltid ha dom hos mig. Men det kommer ju bli så, man kommer vara ifrån dom bara mer och mer nu. Speciellt nu när Tindra ska börja på dagis och jag ska börja studera. Kommer kännas jätte konstigt att inte vara en desperat hemmafru längre. (Fast så desperat är jag kanske inte men..) =)

Köpte en present och skulle egentligen upp till resebyrån där vi beställt resan och fixa visum och lite sånt, men dom hade stängt. Så vi får ta den på måndag istället. Har precis ätit middag nu. Börjar redan bli skit trött. Ska jobba imorgon och sen ska vi på fest. Och jag kommer vara såå trött. Pust!

Nu ska jag ta mig ett varmt bad och läsa min underbara bok! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0