Rottne besök och favorit serier..

Igår var mamma här och vi åkte tillsammans ut till Rottne med båda barnen. M skulle ju ändå jobba natt och mamma var själv. Mina syskon har varit nere i Simrishamn hos Victorias pappa. Så vi hade myskväll. Åt Tacos, tittade på Rodinson, åt julgodis och gottade oss. Sen låg vi och läste innan vi skulle gå och lägga oss. =)

M kom och hämtade oss i Rottne innan idag och vi åkte hem till Ms föräldrar. Tindras Farmor och Isabelle ska ner till Prag och vara där i en vecka, så dom vile träffa barnen innan. Tog en fika och vi hade med oss lussebullar som vi bakade här om dagen.

Kom hem för en stund sedan. Har dammsugat en runda i lägenheten och diskat upp all disk. Nu är jag helt slut. Skulle bara vilja slå mig ner i soffan och bara glo på tv resten av kvällen. Puh! Det är iallafall mycket bra på tv idag. Torsdagar och Söndagar är min och Ms favoritdagar när det gäller tv tittande. =)

Mina favorit TV-serier är helt klart Desperate Houswives, Glee, Fringe, Supernatural och So you think you can dance.



   

 

Vilka är era favorit Tv-serier?



Kommentarer
Postat av: Linda

Mina är såklart So you think you can dance, grey's anatomy och Idol :)

2009-12-06 @ 19:26:17
URL: http://www.unicorn147.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0