Presenter från Prag..

Idag har jag varit på städhumör. Har städat och hållt på och donat hela dagen i stort sätt. Har inte kunnat diska bara. Har så förbannat ont i mina fingertoppar, och dom är påväg att spricka när som. =(

Igårkväll var trevlig. Det blev god mat och efterrätt. Barnen fick lite presenter. Ms mamma, morbror och hans syster var ju i Prag nu i veckan och kom hem igår. Milian fick en lien brandbil som tjuter och låter. Tindra fick en Upsy Daisy tröja, och ni kan ju gissa hur glad hon blev! Hon slet av sig klänningen som hon hade på sig, och ville genast ta på sig den nya tröjan. Sen stod hon och speglade sig resten av kvällen hemma hos Lennath och Ingrid. =)

Vi fick en flaska Baileys med den nya smaken kaffe. Den ska jag och mamma prova på Julafton har jag bestämt! Hehe!



Sen fick jag en stor påse Turkisk peppar och en söt handmålad Julkula. Fick en julkula för två år sedan när dom var där också. Den hänger så fint i vårt köksfönster och nu får den äntligen sällskap. =) Näste år har jag och M bestämt oss för att följa med till Prag. Ms familj åker alltid dit nu kring julen och det ska tydligen vara jätte mysigt där.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0