Nu packas det för fullt!

Ja, och vi är snart klara med packningen. Har bara några saker kvar. Sen kommer det nog kännas som vi har glömt hälften, men vår packlista har gåtts igenom flera gånger så allt ska vara med! =)

Jag kom precis ut från en lång dusch och tagit på mig mina resekläder. Jag känner mig ovanligt ren faktiskt! Härligt! Jag tror vi kommer att åka kring två inatt, så vi får se om vi hinner och kan få någon timmas sömn iallafall. Jag kan ju sova i bilen, M ska nog köra en bit men sen kan ju han sova han med. Han ska ju ta lugnande för att han är så otroligt flygrädd. Så vi får se hur detta kommer att gå!

Jag börjar känna mig väldigt pirrig och nervös. Det var ca 10 år sedan jag var på solsemester och jag har aldrig åkt flygplan så länge och sen så har jag inte varit utanför Europa. Så det här kommer bli hur häftigt som helst! =)






Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Hoppas ni får en UNDERBAR semester o ett riktigt GOTT NYTT ÅR!! =)



Kram

2009-12-29 @ 20:11:47
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0