Min bok och jag..

Min mamma såg Twilight för första gången för några veckor sedan, och blev så som många andra förälskad i filmen. Förra veckan var hon inne på bokhandeln i stan och köpte hela serien i Twilight böckerna. Hon har redan läst slut första och andra boken. Hehe! Och igår kom hon på besök och hade med sig den första boken till mig. Jag låg och läste lite igårkväll innan jag somnade och läste slut det första kapitlet, hade kunnat läsa mer men var tvungen att försöka somna då jag skulle upp i tid idag.

M jobbar natt inatt, så jag ser fram emot att få krypa ner i sängen eller i soffan lite tidigare ikväll efter barnen har somnat och fortsätta att läsa. Den är ju beroendeframkallad, som dom säger...

Har ni läst böckerna? Vad tycker ni om dom? Beroendeframkallande eller? 



Ikväll är det du och jag boken, du och jag..


Kommentarer
Postat av: Mia

jag har varken sett filmen eller läst boken.. :)

2009-12-03 @ 22:06:41
URL: http://miakurtsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Helt klart beroende framkallande! Jag har läst 1,2,3an o väntar tills 4an kommer ut på pocket ;) 1an har jag sett 6 ggr på film o såg 2an på bio när den kom ut :) Jag älskar dom :)

2009-12-06 @ 19:21:45
URL: http://www.unicorn147.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0