Mammas pojk...

Milian har blivit så mammig dom senaste dagarna. Jag ska gå och bära honom hela dagarna om han hade fått välja. Men det går ju inte. Så fort jag sätter ner honom slänger han sig raklång på marken och börjar storgråta. Och när jag är inne med dom och leker på deras rum och måste gå ut för att fixa med någon annat, kommner han ålandes efter mig och börjar gråta. Lilla gubben! =)

Tindra var också så här i den åldern och det gick över lagom till Milian föddes och då blev hon pappig istället. Han har ju haft en väldigt pappigperiod nu så nu är det väl min tur. =)



Mammas pojke!


Kommentarer
Postat av: Mia

Eddie är också jättemammig nu.. Nu när han har börjat krypa så följer han efter mig vart jag än går. Mysigt, men lite jobbigt också ibland. :)

2009-12-18 @ 19:57:58
URL: http://miakurtsson.blogg.se/
Postat av: issa

haha den första bilden längs neer<3

2009-12-18 @ 20:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0