Lucia..

Jobb idag igen. Känner mig skit trött, men håller på att göra mig och barnen iordning nu. Ska på födelsedagsfest snart.

Det är ju Lucia idag, men jag har varken sett eller hört något Luciatåg. Dom sände ju Lucian från Växjös Domkyrka imorse klockan 07.00 på Svt1. Men jag såg inte det, var påväg till jobbet då. Det kommer igen nu vid sex, har satt det på inspelning så vi kan sitta och kolla på det sen. Förra året fick vi ju komma in bakvägen och sitta uppe på läktaren.

Magda och John kom förbi innan idag också. Magda hade med sig julklappar åt barnen. Dom blev så glada! Tindra fick kläder och typ babushkadockor fast teletubbies. Hon älskade dom! =) Mille fick en mjukboll och en stor nyckelpiga som låter och blinkar. Du är för snäll Magda!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hihi, jag har ju inga egna barn att skämma bort :) Sen tycker jag ju om er! =)



Kanske kan komma nån mer dag innan jul och stanna lite längre =)



Puss

2009-12-13 @ 21:10:55
URL: http://maaagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0