Lite vinster..

Igår var det jobb för min del. När jag kom hem ställde jag mig och stekte pannkakor, sen la jag mig i soffan och somnade och sov i nästan två timmar. Va så otroligt trött! Kanske inte så konstigt, när vi gick och la oss halv tre.

Idag kommer mina syskon hit, kommer nog inte träffa dom mer innan vi åker till Australien. Dom ska ju ner till Skåne snart. Sen åker vi den 28:e. Bara 17 dagar kvar! Woho! =)

Föresten fick jag ett trevligt samtal igår. Det var någon från Lajbansson.se som ringde för at berätta att jag hade vunnit och kom på 10:e plats på deras tävling. Jag vann 100 kr och det är ju aldrig fel såhär till Julafton. Så vi får se vad jag hittar där. Sen har jag vunnit en annan tävling också hos Agnes. Där jag vann en valfri tröja från Nova Star och en valfri mössa hos Liten på Landet.

Ska jobba imorgon och på Söndag också. Sen på söndagkväll ska vi till Lennarth och Ingrid på fest. Dom har båda fyllt år och brukar slå samman och fira deras födelsedagar samtidigt.

FÄRGGLATT BOWLINGSET - FÖR MINDRE BARNAKTIVITETSLEK MED 20 LJUD MED BONDGÅRD - 31X24 CM FRÅN 12 MÅNADERFÖRVARINGSLÅDA PÅ HJUL, TRÄ

Vad ska man välja?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0